Reviews

★★★★★

“Heel goede en grondige pedicure”

Elke

★★★★★

“Ik heb enorm genoten van de rustgevende gelaatsbehandeling. Zeker een aanrader!”

Dana

★★★★★

“Was heel fijne behandeling en vriendelijke en aangename vrouw”

Laura

★★★★★

“Ondanks ze zich niet goed voelde heeft ze de behandeling toch met zorg uitgevoerd, waarvoor dank.”

Danielle